A helyi gazdaságfejlesztés megalapozása a képességszemlélet segítségével |
Közgazdaságtudomány
|
Gazdaságtudományi Kar Kutatóközpont
|
|
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
A képességszemlélet lehetséges szerepe a helyi döntéshozatalban |
Közgazdaságtudomány
|
Gazdaságtudományi Kar Kutatóközpont
|
|
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
A vezetés és kultúra vizsgálata a vállalatoknál, különös tekintettel a családi vállalkozásokra |
Üzleti tudományok
|
Gazdaságpszichológia kutatóműhely
|
kkv, vállalkozó, vállalkozás, családi vállalkozás, innováció, növekedés, érték, személyiség, üzleti tudományok, szervezeti viselkedés, pszichológia |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Fiatalok fogyasztása |
Üzleti tudományok
|
Fogyasztói Magatartás Kutatóműhely
|
y generáció, fiatalok, szimbolikus fogyasztás, közösségi média, marketing, üzleti tudományok, fogyasztói magatartás |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Fogyasztói márkaválasztás kutatások |
Üzleti tudományok
|
Fogyasztói Magatartás Kutatóműhely
|
lojalitás, márkahűség, fogyasztói magatartás, fogyasztásszociológia, marketing, márkák, üzleti tudományok |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Gazdaságetika- Kultúra -gazdaság |
Üzleti tudományok
|
Prof. Dr. Botos Katalin kutatóműhelye
|
világvallások, keresztény gazdasági tanítás, buddhista közgazdaságtan, schumacher elmélete, fukujama bizalomelmélete |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Gazdaságtörténet a jelenkorban |
Közgazdaságtudomány
|
Prof. Dr. Botos Katalin kutatóműhelye
|
szocializmus, kapitalizmus, szociális piacgazdaság, magyar gazdaságpolitika, eladósodás |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Hazai önkéntesek motivációinak vizsgálata |
Üzleti tudományok
|
Nonbusiness marketing Kutatóműhely
|
egyéni önkéntesség, motiváció, motivációkutatás, fiatalok, egyetemisták, altruista motivációk, pragmatista motivációk, marketing, nonbusiness, nonprofit, interszektorális tevékenységek, CSR, társadalmi felelősségvállalás, önkéntesség, vállalati önkéntesség, szponzoráció, társadalmi marketing, adományozás, PPP |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Idősödés és globalizáció |
Közgazdaságtudomány
|
Prof. Dr. Botos Katalin kutatóműhelye
|
demográfia, fenntartható nyugdíjrendszer, longevity risk, nemzetközi egyensúlytalanság, nemzetközi pénzügyek |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Információs technológia és a személyes kapcsolatok szerepe a vállalatok közötti kapcsolattartásban |
Üzleti tudományok
|
Business-to-Business (B2B) marketing kutatóműhely
|
|
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Kapcsolati marketing vizsgálata a B2B piacon |
Üzleti tudományok
|
Business-to-Business (B2B) marketing kutatóműhely
|
|
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén |
Üzleti tudományok
|
Fogyasztói Magatartás Kutatóműhely
|
fogyasztói magatartás, marketing, üzleti tudományok |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Nemzetközi pénzügyi válság |
Közgazdaságtudomány
|
Prof. Dr. Botos Katalin kutatóműhelye
|
usa pénzügypolitikája, euro övezet pénzügypolitikája, kína pénzügypolitikája, gazdaságpolitika, válságkezelés |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Nyugdíjrendszer reformja |
Közgazdaságtudomány
|
Prof. Dr. Botos Katalin kutatóműhelye
|
fenntartható nyugdíjrendszer, öngondoskodás, közjavak, gyermektámogatás, idősgondozás |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Oktatásminőség mérése a felsőoktatásban: kurzusok funkcionális minősége, valamint tréninghatékonyság |
Üzleti tudományok
|
Gazdaságpszichológia kutatóműhely
|
felsőoktatás, oktatásminőség, tréninghatékonyság, kompetencia, Bologna-rendszer, üzleti tudományok, szervezeti viselkedés, pszichológia |
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |
Regionális innovációpolitika a képességszemlélet perspektívájából |
Közgazdaságtudomány
|
Gazdaságtudományi Kar Kutatóközpont
|
|
Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás) |