Research projects 16b5cb1397496f2590dec6c16f05753bab2f892c1e324c7b5412a8b13a5758a4

Kutatási projekt

Információs technológia és a személyes kapcsolatok szerepe a vállalatok közötti kapcsolattartásban

Egyetemi egységek

Gazdaságtudományi Kar
Üzleti Tudományok Intézete
Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Hasznosíthatóság szintje

Ismeretbővítő kutatás (alap- elméleti kutatás)

Kulcsszavak

Kutatási projekt leírása

A b2b piacon megfigyelhető kapcsolati marketing szemlélet elterjedésében láthatóan egyre nagyobb szerepe van a modern, információs technológiák alkalmazásának. Azonban a gazdasági válság és az azt követő hazai és nemzetközi jelenségek azt mutatják, hogy a személyes kapcsolatok jelentősége sem szűnt még meg, sőt. Kutatásunk során azt vizsgáljuk, hogy milyen szerepet tudnak játszani a személyes és technológiai alapú kapcsolattartási módok a partnerek közötti hosszú távú kapcsolat kialakulásában és fennmaradásában. A témában kérdőíves és interjús kutatási eljárásokat alkalmaztunk, a legutóbbi kérdőíves adatfelvétel idén ősszel történt, ennek feldolgozása még folyamatban van.

TUDOMÁNYÁGAK

Üzleti tudományok